Budget/Budget topers/uiterlijk

Budget Toppers Deel 3! *MUSTHAVES*

Alweer een hele poos geleden heb ik twee artikels geschreven over budget toppers, ofwel budget make-up die niet mag ontbreken in je stash! Ik merkte dat jullie die artikels destijds erg leuk vonden om te lezen en heb besloten deel drie voor jullie te maken!

P1140375
Mono oogschaduws van Miss Sporty
Deze oogschaduws zijn erg mooi en goed gepigmenteerd, probeer hem eens. Ik was eerst niet zo onder de indruk van Miss Sporty en ik was het merk een beetje gepasseerd, tót ik deze oogschaduws tegen kwam. Ze hebben vijf kleuren waar ik er drie van heb en ze kosten nog geen twee euro per stuk! Hier lees je de hele review met swatches!

P1140364
Maybeline Babylips (de blauwe)
Of ik het eens ben met ‘de hype’ rondom de Babylips van Maybeline weet ik zo net nog niet. Maar ik vind deze blauwe versie met citroen geur en smaak wel erg lekker. Het fijne is dat hij mijn lippen super zacht maakt en helemaal met de wat koudere dagen dat mijn lippen wat droger worden en ik soms wat velletjes aan m’n lippen heb is deze erg fijn. In de avond een laagje en gegarandeerd de volgende morgen zachte lippen.

P1140372
Essence lipsticks
Een mooie lipstick die zo’n vier uur op je lippen blijft zitten? Essence heeft het ‘m geflikt! Met een mooi breed kleuren assortiment, goed dekkende en gepigmenteerde lipsticks voor nog geen 3 euro per stuk. Hier lees je de hele review met swatches!

P1140365
Catrice Inside eye pencil
Kan je niet wakker worden, voel je je niet lekker of heb je gewoon kleine ogen net als ik? Ik zeg inside eye pencil van Catrice! Het is een soort van kohl potlood alleen dan in een huidskleur, in de achterkant van het potloodje zit ook nog eens een mini puntenslijpertje! Voor €2,98 (?) heb jij op een makkelijke en snelle manier een wakkere en open blik op je mooie gezichtje.

Weet jij nog een leuke budget topper? Let me know! Xo

6 thoughts on “Budget Toppers Deel 3! *MUSTHAVES*

  1. De Essence lipstick heb ik zelf ook en bevalt idd erg goed. En dit artikel is een reminder dat ik het Catrice potlood nog even snel koop voor mijn januari no buy maand 😉

Plaats een reactie