uiterlijk

Video: Ebay! Ervaring, Tips en Shoplog

Mijn lieve beauty’s, ik hoop dat jullie allemaal hele fijne feestdagen hebben gehad met veel liefde en cadeautjes!
Dat ik de laatste tijd afwezig ben is jullie vast al wel opgemerkt maar weet dat ik er hard aan werk om daar verandering in te brengen. Ik heb weinig tijd maar mijn handen jeuken om te bloggen! Vandaag een video met een unboxing van Ebay beauty buget producten, hij is wat aan de lange kant maar is het kijken zeker waard!

Heb jij al eens iets gekocht op Ebay, en zo ja, wat?
Xoxo

7 thoughts on “Video: Ebay! Ervaring, Tips en Shoplog

    • Dank je shirley, waar zou je de link van willen hebben? Allemaal was een beetje veel het is moeilijk terug te vinden maar mocht je een verzoekje hebben laat het even weten!

  1. Heb je toevallig nog een link van de fitness handschoentjes? Wil ze iemand heel graag cadeau doen maar kan ze niet vinden op Ebay.

Plaats een reactie