uiterlijk

Goede voornemens beginnen op 2 januari

Om 00:00 was het dan zover, 2014 maakte een begin en vanaf toen was alles anders.. Of tóch niet? Want heb je echt je pakje sigaretten weggegooid om twaalf uur, of stak je er toch nog een paar op omdat het feest was? En dat je zou minderen met alcohol omdat je je op elk feestje weer net íets te genant gedragen hebt. Oh wacht, juist ja, om twaalf uur zette jij je lippen aan een glas champie om het nieuwe jaar te verwelkomen.. Ik begrijp je hoor. Nee, goede voornemens beginnen op 2 januari! En ja de mijne ook..

Ik doe inprinciepe niet aan goede voornemens, ik stel mezelf liever realistisch haalbare doelen. Dingen die ik dit jaar graag wil bereiken laat maar zeggen, kleine puntjes waarin ik mezelf zou willen verbeteren en vandaag deel ik mijn doelen voor 2014 met jullie!

imac
Bloggen in 2014
.
Begin 2013 stelde ik mezelf het doel dat ik minimaal 1 keer geld zou willen verdienen d.m.v. mijn blog en ik wilde de bezoekersaantallen verdubbelen. Het eerste doel behaalde ik dezelfde maand nog, het kwam toevallig op mijn pad en ik was daar natuurlijk erg blij mee. Geld verdienen met bloggen is niet de reden waar ik het voor doe, maar ik steek er zo veel tijd in dat ik het natuurlijk leuk vind om er mee bij te verdienen. Het liefst zou ik full-time willen bloggen maar dat betekent natuurlijk wel dat ik er ook een full-time salaris aan over moet houden. Op dat punt ben ik nog láng niet maar dat zou wel een van mijn grootste wensen zijn. Qua bezoeksters is beautybyjuly.nl het afgelopen jaar goed gegroeid,  in plaats van het aantal 1 maal verdubbelen zijn de aantallen ver vier á vijf dubbeld! Ik heb niets te klagen. Dit jaar wil ik meer tijd steken in mijn blog en proberen alles wat beter in te plannen. Ik wil vooruit gaan bloggen en verwacht dat ik ergens dit jaar gewoon weer lekker elke dag een artikel kan plaatsen. Nog een ander dingetje, ik wil me dit jaar ook wat meer op Youtube gaan richten. Meer video’s van betere kwaliteit!  

images8MHT36M8
Fit worden en voeding.

Het afgelopen jaar ben ik er natuurlijk al mee begonnen, een healty lifestyle maar ik liep de kantjes er vanaf. Dit jaar wil ik nog gezonder gaan eten samen met vriendlief en meer gaan sporten. Ik hoef niet perse af te vallen maar wil wel een fit en gezond lichaam.

cam
Materialistisch.
Foto’s en video’s maken kan tegenwoordig met elke camera maar het is toch wel fijn om met goede kwaliteit spullen te werken. Vandaag ga ik mijn nieuwe camera kopen als alles goed gaat een splinter nieuwe Sony NEX3 😀 me so happy! Mocht het dit jaar lukken zou wil ik dit jaar ook graag een nieuwe pc kopen, een imac het liefst maar dat heeft inprinciepe geen haast.

Dat zijn mijn persoonlijke doelen voor 2014, doelen die met wat aandacht zeker behaalt kunnen worden.. Over een jaar zullen we zien of het allemaal gelukt is!

Welke doelen heb jij voor jezelf dit jaar?

Xo

Camera nieuwe pc

6 thoughts on “Goede voornemens beginnen op 2 januari

  1. Leuk om te lezen 🙂 In 2014 wil ik me meer op mijn blog richten en ik hoop, net als jij in 2013, mijn bezoekersaantallen minimaal te kunnen verdubbelen maar het liefst nog meer dan dat…

  2. Leuke doelen! Ik ben gisteren naar de sportschool geweest, ook een lichte doel van mijzelf, en ik ging er heen met een ‘het is vast heel erg druk’ hoofd. Nou ik kan je vertellen dat het nog nooit zo rustig is geweest daar haha.
    Succes met je doelen! 😀

Plaats een reactie