persoonlijk/Take a look @ my daily life..

Take a look at my daily life #9

Oh oh het is weer de hoogste tijd voor een nieuwe Take a look at my daily life! Een nieuw artikel vol foto’s en persoonlijke verhaaltjes..

20131109_131208_resized
10 November was ik jarig! Hiep hiep hoera 😉 mijn moeder bakte twee van deze overheerlijke omgekeerde karamel appeltaarten en ze waren werkelijk om te smullen!
20131115_094711_resized
Samen met Yasmine ging ik richting hoofddorp naar het hoofdkantoor van Sanoma voor een super gezellige en leerzame beauty masterclass van Demak-up. Een hele leuke middag waar ik weer veel leuke en nieuwe mensen ontmoet heb.

20131116_222825_resized
De goodiebag vol met de nieuwste Demak-up producten..

20131202_153507_resized
Samen met mijn schoonmoeder racete ik op mijn neon roze glitter racefiets naar de Gamma voor wat bouwmaterialen en om wat stalen om uit te kiezen. Mijn vriend en ik willen de slaapkamer her inrichten en voorzien van een nieuwe kleur… Altijd weer moeilijk!

20131202_224409_resized
Nou onze grote vriend is weer in het land, of tenminste hij is er als jullie dit lezen alweer uit haha.. Wij vieren sinterklaas dit jaar a.s. zaterdag met de hele familie. Natuurlijk heb ik weer heerlijk kunnen shoppen voor mijn neefje en nichtje want wat is er nou leuker dan mini haar accessoires, glitters, mega stuiterballen met led verlichting en ga zo maar door.. Ik heb er heel veel zin in!

20131201_162348_resized
Oh oh oh… Deze taart.. Ik heb er geen woorden voor. Een chocolade velvet cake met cheesecake topping..
We gingen bij vrienden eten en ik maakte deze heerlijke taart om mee te nemen als toetje. H-e-e-r-l-i-j-k!

20131128_172541_resized

Het tuincentrum, altijd weer leuk als de kerst er weer aan komt! Bij tuincentum Osdorp (amsterdam West) zijn ze er altijd als de kippen bij en is het elk jaar weer feest. Echt zo groot als dat ze het daar uitpakken, ik sta ieder jaar weer perplex van wat ik zie. Er zijn echte ski liften die rondjes maken in de lucht en voor 50 cent mag je er een ritje in maken haha het moet niet gekker worden maar wel erg leuk bedacht voor de kinderen! Ze hebben nu ook een hele afdeling met taart-kerstballen en cupcakes voor in de boom, erg zoet.

20131128_154632_resized
Vanwege mijn oma ben ik de laatste week veel heen en weer gereisd tussen Amsterdam en Amersfoort en ik was het reizen op een gegeven moment zo zat dat ik wel vond dat ik dit verdient had.. Past niet helemaal in mijn voedingsplaatje nu maar daarom heb ik er dubbel van genoten 😉

20131127_122408_resized
Ik maakte deze heerlijke gezonde, no sugar no nothing appel kaneel chipjes. Appel in dunne plakjes snijden, kaneel erover strooien en lang bakken op 50 graden. Klaar is kees!

20131122_123600_resized
Toen ik bij mijn moeder was nam ze me mee naar een nieuw winkeltje vol met heerlijke taartjes. We besloten gezellig wat te drinken en namen allebei Marokkaanse thee en kijk hoe ontzettend leuk dit er uit ziet, dit wil ik thuis ook wel..

20131122_123714_resized
En het beste heb ik voor het laatste bewaard, in hetzelfde winkeltje moesten we natuurlijk ook een taartje bij de thee kiezen en het was liefde op het eerste gezicht. Brownie taart!

Veel taartjes he? Normaal eet ik zelden taart en nu.. Oepsie!
Vandaag is de laatste kans om mee te doen met de winactie op Youtube, doe je nog niet mee? Dit is je laatste kans!

Wat heb jij de laatste dagen gedaan?
Xo

4 thoughts on “Take a look at my daily life #9

Plaats een reactie