masker/REVIEW

Review: Dr van der Hoog Glitter Glow Peel Off masker

Hi Beauty’s,

Het is weer de hoogste tijd voor een lekker ontspannend maskertje, dit keer het Glitter en Glow masker van Dr van der Hoog. Ik ben wel weer toe aan wat glamour en sparkle dus kom maar op zou ik zeggen!

Wat Dr van der Hoog zegt:
Klaar voor de rode loper? Stap in de wereld van Glitter & Glamour met een heerlijk masker! Dit glamorous peel off masker met glitters is dé perfecte voorbereiding voor een real fun girl’s night out.! Het peel off effect verwijdert grondig alle dode huidcellen. Je huid voelt weer heerlijk schoon en fris aan. Helemaal klaar voor een fantastische night out!

P1120701 P1120703
Zoals altijd ziet de verpakking er weer leuk, fris en jong uit, een leuke sachet bestaande uit twee maskertjes. Een voor jou en een voor je vriendin, ideaal!

P1120705 P1120708
YES! Woohoo, inner happynesss! Hier was ik zo benieuwd naar, hij glittert en glinstert echt goed zoals je hier kunt zien.
Bij het openen valt me direct op hoe lekker fris het masker ruikt, het doet me in de verte een beetje denken aan een frisse mannen aftershave achtige geur.. De substantie is gelly en verdeelt gemakkelijk over het gezicht, er zit voldoende in 1 masker voor het gezicht en een deel van de hals.

P1120723
En relaxen maar, ik besloot eens te gaan liggen met een masker op. Normaal ga ik dan vaak opruimen of andere dingen doen die nog moeten gebeuren. Dit ga ik toch maar wat vaker doen heerlijk zo.
Na zo’n 20 minuten is het masker klaar om eraf te peuteren, op de meeste plekken gaat het vrij gemakkelijk maar op mijn wangen heb ik het waarschijnlijknet iets te dik gesmeerd. Het is daar nog iets te nattig om het er af te kunnen trekken. Een washandje werkt ook prima.

P1120726
Aaaand it’s gone, de overblijfsels van het peel-off masker.

Mijn huid is glad en voelt inderdaad schoon en fris aan, van alle fun maskers van Dr van der Hoog vind ik deze het fijnste.
Hij doet niet perse iets voor mijn gezicht maar dat belooft hij ook niet. Het is echt een masker wat je kan gebruiken tijdens een meiden avondje, voor serieuze huidproblemen raad ik dit natuurlijk niet aan.

Voor € 1,79 koop je dit masker, waar 2 maskers in zitten. Niet duur!

Q: Welke masker uit de fun collectie is jou favoriet?

See you soon, love July xoxo

Plaats een reactie