Maybelline

Maybelline: EyeStudio Lasting Drama Gel Eyeliner 24h

Ik zocht al een tijdje naar een gel eyeliner, telkens stond ik bij het rek van Catrice te kijken naar het uitverkocht (gel) eyeliner schap. Ik wilde hoe dan ook een keer een gel eyeliner hebben en na 3 keer bij Catrice achter het net gevist te hebben besloot ik maar wat meer te betalen. Ik keek wat in de rondte en kwam uiteindelijk terecht bij het schap van Maybelline.

Hee en da’s raar want ik koop gek genoeg nooit iets van het merk Maybelline.. Niet dat ik het merk slecht vind, ik weet eigelijk ook niet waarom. Ach wat maakt het ook uit, eindpunt ik kocht de EyeStudio Lasting Drama Gel Eyeliner 24h van Maybelline.

Ik huppelde naar de kassa en rekende 11,99 af en enkele luttele minuten later was ik thuis, snel foto’s maken (waarop de eyeliner nog mooi intact en onbeschadigd is) voor de site en hoppa lekker testen. Eindeloze wings schilderde ik op mijn ogen en ik kan nu alvast verklappen dat ‘ie wingt als een baas! Ik zal jullie even laten zien waar ik het over heb.

P1100411

PicMonkey Collage

P1100420

P1100422

P1100748

P1100750

Hmm ziet er allemaal goed uit toch?! De kleur is diepzwart en droogt mat op.

Als ik een eyeliner test slaap ik er ook altijd een nachtje mee en al helemaal als er in de naam 24h staat ofwel de eyeliner blijft 24 uur zitten.. En ja hoor ze hebben gewoon gelijk. Ik hoefde mijn wing de volgende dag niet eens een beetje bij te werken. En dat heb ik nog niet eerder gehad met een eyeliner. Ik ben dik tevreden!

Het kwastje is overigens wat minder, een subtiel lijntje trekken lukt niet echt maarja we kunnen in het leven ook niet alles hebben he ;).

Welke eyeliner gebruik jij?

See you soon, love July xoxo

13 thoughts on “Maybelline: EyeStudio Lasting Drama Gel Eyeliner 24h

  1. Oh die ziet er wel mooi uit!! Ik had er een van essence maar bij mij geeft die erg af op mijn arcadeboog dus besloot ik er een van max factor te testen en daar ben ik erg tevreden over! Al moet ik zeggen dat ik nog wel een beetje moet wennen. Liquid eyeliner vind ik tot nu toe makkelijker. Het effect van gel liner vind ik echter zo mooi dat ik graag nog even door oefen 🙂

    • Ja daar was ik bij deze dus ook bang voor aangezien ik niet echt ervaring had met gel eyeliners maar gelukkig bij deze helemaal geen last van gehad. En ik moet ook nog even wennen zelfde als jij haha oefenen oefenen oefenen t is echt mooier!

  2. De gel eyeliner van rimmel is echt heel goed! Het kwastje is ook wat steviger waardoor je goede lijntjes kunt zetten. Tip!;)

  3. Ik had nog nooit van gel-liner gehoord, tot ik zag dat Oriflame dit in de volgende brochure in het assortiment gaat opnemen. Ik ga die zeker dan ook uitproberen. Werkt dit fijner dan een eyeliner?

      • hmm ja, dat is ook een van de redenen dat eigenlijk nooit eyeliner gebruik. En als het mis gaat krijg je het niet echt goed eraf. Zal toch wat meer gaan oefenen 🙂

      • Ja daarom goed blijven oefenen dan maak je op een gegeven moment ook geen foutjes meer, foutjes zijn trouwens makkelijk te herstellen met een wattenstaafje gedrenkt in oog make up remover, kan je heel precies mee werken!

Plaats een reactie