persoonlijk/Too faced

TOO FACED: NATURAL AT NIGHT

Hi Beauty’s,

Een paar weken geleden won ik op QTplace.com mooie Natural At Night palette van Too Faced.
Ik ben een enorme fan van deze Too Faced palettes en de Natural At Night stond hoog op mijn lijstje.

Toen ik het mailtje las dat ik gewonnen had was ik zo ontzettend blij!
Inmiddels heb ik het palette al even binnen en heb ik er al een aantal prachtige looks mee gemaakt.

I introduce to you:

1
De verpakking, samen met een sample eyeshdow primer.

2
Het prachtige palette geopend, kijk die kleuren.. Love it so much!

3
Aan de zijkant zitten nog stap voor stap kaartjes om zelf mooie looks te maken.

4
Do i need to say more?

5
..

6
Full moon, light night, spotlight.

7
Deze swatches zijn op volgorde van het palette zelf.

8

9
Kijk de prachtige pigmenten, zucht..

10
Mijn look met de kleuren.

Wat is’ie mooi he? Mijn nieuwe aanwinst.

Mijn favoriete kleur is Moon stone, welke vindt jij het mooist?

See you soon, love July xoxo

6 thoughts on “TOO FACED: NATURAL AT NIGHT

  1. Erg mooi! Ik heb dit palette cadeau gedaan aan een vriendin van mij en die is er echt super blij mee. Moonstone is inderdaad een erg mooi kleurtje! Al vind ik die erboven ook wel erg mooi 🙂

  2. Ik heb de paletten van too faced altijd al willen uittesten, maar telkens wanneer ik een palette wil kopen, merk ik dat urban decay een palette uitbrengt waardoor ik altijd deze als eerst neem.
    Cocoa star, eclipse en night fever zouden mijn favorieten zijn denk ik. 🙂

Plaats een reactie