uiterlijk

REVIEW FAROUK BY CHI ROYAL TREATMENT STIJLTANG

Hoi Beauty’s,

De Farouk by CHI Royal Treatment stijltang, wat is hij mooi, maar werkt hij ook goed? Lees het snel..

Dit review artikel liet even op zich wachten omdat alles optimaal getest moest worden maar hier is’ie dan eindelijk!

Toen ik de De Farouk by CHI Royal Treatment stijltang -met gouden platen!- zag wist ik het meteen.. Liefde op het eerste gezicht en mijn vriend was
zo lief om hem mij cadeau te doen voor mijn 22e verjaardag.

De CHI Royal Treatment 24K Gold Digital Ceremic Iron is momenteel de meest luxe CHI stijltang die er is.
Deze stijltang is niet alleen keramisch en digitaal,
maar de CHI Royal Treatment 24K Gold Digital Ceremic Iron is ook nog eens voorzien van 24 karaats gouden platen, hoe mooi wil je het hebben?

026

028

031

Laten we een kijkje nemen naar de tang zelf..

032
De stijltang is voorzien van 24K gouden coating op de platen, deze zorgen er voor dat de haarschubben verzegeld worden waardoor het vocht in het haar behouden blijft.

034
Wat mij opviel is dat de platen erg makkelijk schoon te maken zijn, voorzichtig met een zacht doekje erover en hij blinkt weer prachtig.

288
De digitale temperatuurregeling kan ingesteld worden van 180 °C tot 210 °C en bevat een timer.

Wat ik bijzonder fijn vind is dat het snoer lekker lang is, geen gezeur meer als het stopcontact te ver van de spiegel vandaan is!

vivaf
Het weelderige haar van mijn vriendin in een mum van tijd omgetoverd tot prachtig stijl haar.

036
En mijn haartjes mooi gestijld, sorry voor de wazige foto!

De tang kost normaal € 249,00 en is nu afgeprijsd voor € 199,00, kijk hier voor de stijltang

Goed om te weten: CHI geeft 2 jaar Europese garantie op het elektronische gedeelte.

Mijn mening over deze tang: I LOVE IT ❤ Het is erg veel geld voor een stijltang maar hij styled als een baas.
Er zitten veel functies op de tang die je 9 van de 10 keer niet gebruikt en ik denk dat je daar ook wel een duit voor in het zakje doet
maar zoals eerder beschreven: het is de meest luxe CHI tang die er is en hij is z'n geld dubbel en dwars waard!

Zou jij zoveel geld voor een stijltang betalen?

See you soon, love July xoxo

2 thoughts on “REVIEW FAROUK BY CHI ROYAL TREATMENT STIJLTANG

Plaats een reactie